Duglig

har jag varit idag. I morse körde jag Rosse, sedan blev det lite solning och korsord på altanen. Sedan blev det nya tag. Klippte Moa, fixade stallet, fodrade lunch, städade boden. In för dusch och lunch.  Fixade tvätt, tömde diskmaskinen, ringde ett viktigt telefonsamtal. Jeff kom hem med bussen från skolan. Linn kom hem från skolan en timme senare. Åkte och tankade bilen, reservdunken till moppen och handlade. Kopplade på trailern när jag kom hem, skjutsade Linn och Britta till träning på Täby Galopp. Kom hem halv åtta, kopplade från trailern gick in och fixade middag, skickade iväg maken med bilen för att hämta Todd. 

Pust, stonk och stön, nu ska jag lägga mig i min stora härliga vattensäng som är nylagad.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Duktiga Tessan. Själv har jag jobbat på dagis och är tvätslut... men jag får väl ta och fixa lite jobb ändå...
Skönt att det inte var fotboll idag i alla fall.
Kram och sov gott!

2008-04-21 @ 20:48:48
URL: http://abvl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0