Galoppen

Idag gick det strålande för Jeff och Rossman, de knep (bättre så mamma) tredje platsen precis på målsnöret. Jeff är jättenöjd, första gången som han fått en placering! Två strålande killar. Tack Felicia för hjälpen med Jeff och Ross idag. Du är så juste !!

Britta ville inte riktigt idag och blev stående i starten, men vi tar dom nästa gång ! Hon var på ett så bra humör, ända till strulet i starten.

Nästa lopp är först den tredje maj, så nu har vi lite tid till träning inför det.

Ha en trevlig kväll!

Det blev inga foton idag tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag bara ler och säger GRATTIS till två killar som verkar stortrivas med varandra! Så duktiga de är!
Jag blir så GLAD! Och hur glad Jeff är kan jag bara ana! Jag håller tummarna för att de kommer uppleva många fina lopp framöver...
Hälsa Jeff jättemycket från mig och ge Rosse en kram och viska att jag är så stolt över honom!

2008-04-19 @ 19:57:42
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Jerker o Jonatan

Jätte grattis tillförsta galopplaceringen, första av många.... Ge rosse en extra stor morot, han älskar skivade morötter....

Jerker och Jonatan Klang
(övriga hälsar säkert oxå)

2008-04-19 @ 22:52:55
Postat av: Mamma

Knipte? vad är det?
Kram till 3dje platsen och Er andra.

2008-04-20 @ 09:30:28
Postat av: Nettan

Hihi, undrade jag också ;-)
Grattis Jeff, det gjorde du bra!!!
Linn, nästa gång tar du dem!
Kram Nettan

2008-04-20 @ 09:53:05
URL: http://abvl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0