Snart kväll

Var iväg och shoppade skor till kidsen. Fick 6 par under 1000-lappen, det kallar jag bra. (Stackars Todd ville ha Lacoste, men det har den här mamman inte råd med.)
 
Nu sitter jag och väntar på:
1. Jeff och Linn, som är ute och rider.
2. Felicia, som skall vara nattgäst hos oss.
3. Kenta, som ska komma hem från skjutsning av Todd samt inköp från mataffären. (Det ska bli Tacos)

Staffan har hjälpt mig med bilen, den gamla Volvon vill bara att det skall vara jättevarmt eller helt avstängt. Så nu har vi stängt av värmen tills nästa vinter. Man måste skruva bort en massa saker för att komma åt, för jag har ju lyckats bryta av knappen för värmen.Tur att Staffan är så fingerfärdig.  Ja ja, man får tänka på att gamla Gittan gått 35000 mil!

Todd tränar på Haga till klockan åtta. Sedan kan vi fira helg. Imorgon är det ju ponnygalopp igen, och då passar det ju jättebra att Felicia är här och kan hjälpa oss med kusarna.

Ha det bäst !

image202

Linn & Petter-Gull för typ tio år sen.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilken jättemysig bild!
Hälsa familjen och hälsa Felicia, kul att hon ska med i morgon.
Kram

2008-04-18 @ 18:15:25
URL: http://abvl.blogg.se
Postat av: Lina

Håller alla tummar & tår för Jeff & Rosse imorgon! Spännande!

2008-04-18 @ 19:48:06
URL: http://linahallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0