Sommardag

Har varit på jobbet idag, vi gjorde ärenden i Bredden till lunch, sedan åkte vi in till sta´n och provade en Honda CR-V som jag skulle vilja ha. Den var superbra att köra. Jag har ju kört en sådan ända till Danmark så Jeff och jag är ju redan helt inne på att det är en så´n vill vi ha. Vi får se.

Igår var Jeff och Linn inne med Ture och Britta på Täby Galopp en sväng för att träna. Todd var på Näsäng och tränade tennis, kom sedan ner till Täby Galopp för att åka med oss hem. Jag var ute och körde Rosse på eftermiddagen. Läkarbesöket var bra, ska få remiss till magnetröntgen för mitt värkande knä.


image226

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att du kör Rosse! Hoppas ni har det trevligt i vårsolen!

2008-04-29 @ 18:41:44
URL: http://linahallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0