Fredag 22/8

Efter att ha tittat på Jörgen Persson imorse (en otrolig man !) skjutsade jag Todd till skolan. Därefter drog jag direkt till Willys för att matshoppa. Var hemma igen straxt före 11, då svepte jag en kopp kaffe samt en banan och två mackor. Sedan ut till stallet för att ta in Ross innan regnet kom, sedan blev det frisering av honom, han har fått så mkt päls sedan jag klippte honom till derbyt för två månader sen. Fullt med hår överallt ! Slängde mig i poolen, det var kallt men uppfriskande. Brassade hemgjord pyttipanna med stekt ägg till Kenta och mig samtidigt som jag kollade lite på Carolina Klüft, men hon var som väntat ingen medalj kandidat.

Nu står en paj i ugnen och när den är klar skall jag hjälpa Jeff i stallet. Sedan skall jag duka i uterummet till kvällen.

Ha en trevlig fredags kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0