Lördag 2/8

Skjutsade Kenta till mina föräldrar som skall lägga nytt golv i TV-rummet. Sedan åkte Linn och jag till IKEA där hon shoppade loss på en soffa och ett soffbord, hennes presentkort gick åt plus lite till. Det är så mysigt därute i stugan. Alla barnen sover där på nätterna och lägger sig hyfsat tidigt tillsammans med en film som det kollar på via den bärbara datorn.

Jeff och jag körde Ross i regnet, det var så skönt som omväxling. Det blev "Snövitsrundan" denna gång men de hade förstört den fina skogsvägen med fyllning av stora stenar/grus hela vägen, så nu är det inget bra att köra där längre tyvärr. Fyllde upp det nytvättade och målningsförbättrade stallet med härligt kutterspån, det luktar så gott och är så ljust och fräscht.

Till kvällen bakade jag kladdkaka som vi åt till Sommarkrysset. När barnen dragit sig tillbaka med film i stugan. Tog jag ett dopp i poolen med regnet innan jag gick och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0