Lördag 9/8

Hade ställt klockan på fem så jag kunde väcka Kenta som skulle upp och kolla på OS. Somnade ialla fall om snabbt igen och vaknade till vid åtta då jag fixade lite med tvätten och startade en maskin. Föll ner i sängen igen och gick upp när jag hörde:
 - Mamma, du måste gå upp nu och skjutsa oss till sjön. För jag skall fiska och Linn följer med mig.
Då var klockan redan tio...

Åkte över till Nettan en snabbis för att lämna ett foto som skulle med till hennes syrra i Enhörna när jag skjutsat barnen. Sedan blev till att hänga upp tvätten och äta frukost. Vid tolv hämtade jag kidsen igen. Och nu står det en banankaka i ugnen som vi skall fika med idag. Sedan ska vi handla lister mm till Linns hus.

Todd förlorade sin singel i Malmö igår mot den andresidade i gruppen. Nu blir det dubbel imorgon och jag håller tummarna för att det skall bli en vinst där. Nu får jag nog göra någon nytta, lunch eller så, Kenta är ute och klipper gräset.





Kommentarer
Postat av: Nettan

De blev jätteglada för bilden, den blev ju superbra! Gullunge!



Kram SIL

2008-08-09 @ 23:56:50
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0