Måndag 25/8

Skjutsade Todd till skolan som började halv tio även idag. Sedan åkte Kenta och jag och hälsade på kära farmor. Vi fick en härlig läderfåtöl/stol som passar bra i vårt TV rum. Gjorde några ärenden på vägen. Kunde fixa lite tvätt mm innan jag skulle hämta Jeff för tandläkarbesök, ett litet hål hade han som skall lagas senare i september. Vi hann även med biblioteket för vi lånade ljudböcker inför vår Malmö resa i helgen. Sedan skyndade vi oss hem för hovis var också inbokad idag.  Nu skall jag ta lite fika innan jag skall fixa torv till Petter. Todd har fysvecka på tennisklubben och jag skall hämta honom vid halv åtta. Måste fundera ut någon midddag. Några förslag ?

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ska laga kyckling (lårfiléer) med stekt potatis här, men det är svårt att ge förslag när man inte vet vad ni har i skåpen:-) Lätta lasagnen kanske? Köttfärssås, plattor (varva), matlagningsgrädde (häll på)och ost på toppen, ca 30 min i ugnen.



Kram SIL

2008-08-25 @ 17:07:15
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Tessan

Tack! Det blev enkelt och gott, Skruvmakaroner med tomatsoppan.



Kram

2008-08-25 @ 20:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0