Migrän varning..

..har det varit mest hela dagen. Efter att vi handlat mat tog jag migräntabletter och försökte vila samtidigt som jag skulle få till en pastasallad. Pastasalladen blev ialla fall god med hemgjord Rhode Islands till. Efter mat och disk kunde jag få en stunds vila, somnade som en sten (hur nu stenar sover) i uterummet minst två timmar tror jag. Nu ligger huvudvärken som ett lock och dallrar högst upp, som om den inte riktigt vill släppa taget.



Linn kunde inte vänta längre nu, flyttade ut sängen i stugan igår, där alla barnen sov i natt. Det är så mysigt där, kan tänka mig vad härligt det är att få ett eget krypin i den åldern. Lite "småsaker" är kvar att fixa, elen, lister och stege till loftet samt yttertrapp och uteplats. Om det blir dåligt väder i helgen skall jag åka med Linn till IKEA så hon kan använda sina presentkort hon fått. Tror hon spanat in en soffa där.



Jeff och Ross kom just hem från dagens ridtur och Kenta från dagens joggingtur. Skall nog ta ett sista dopp för idag nu och se om jag kan skaka av mig den sista migränen helt.

Grattis till Syster Yster på hennes bröllopsdag för 21 år sedan !


Kommentarer
Postat av: Nettan

Låter härligt med ett eget hus, ibland önskar man att man har ett själv;-)

Hoppas huvudvärken går och gömmer sig.

Kram SIL

2008-08-01 @ 19:33:29
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tråkigt med din migrän. Hur orkar du fixa mat? Kenta

hjälpte oss bra med golvköp. Efter lunchfika med mackor kom Staffan springande i värmen,så fick vi ner långa soffan i garaget. Därefter körde pappa mig så jag kunde handla. Hälsa Linn och önska henne lycka till i "lilla huset på prärien".

Stor kram.

2008-08-01 @ 21:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0