Sista sommarlovsfredagen

Skjutsade Linn till jobbet som teorilärare på ridlägret vid nio. Sedan när jag kom hem trimmade jag Moa, så nu är hon så fin så fin, och kortklippt vid tassar så det inte dras in så mkt smuts. T om klorna fick sig en omgång. Man känner sig så nyttig, när man gjort något som man vet att man borde gjort för länge sedan men bara skjuter upp det. Är nog en och annan som känner igen sig. Ska ut och fixa lite med golvet i släpet medan jag väntar på UPS som ska hämta vårt trasiga XBOX 360. Trailern måste ju vara klar till nästa lördag då det förhoppningsvis blir tävling på Täby Galopp. Vid två skall  jag åka och titta på Jeff & Ross som avslutar ridlägret med ett snabbjobb på stora banan vid Angarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0