Söndag 3/8

Dagen började med att Kenta och jag åkte till Krauta för att köpa material till stege/trappa för Linns sovloft. Sedan släppte jag av honom hos mina föräldrar där han började lägga det nya golvet. Jag åkte hem där jag skurade hästsläpet invändigt med min nya högtryckstvätt samt började med golvreparationerna.

Följde med Jeff när han red, de har slagit upp en ca 2 km lång "korridor" på våran äng som är som en rundbana med lite olika svängar, perfekt att cantra på och jag kan följa hela "skådespelet" från grusvägen. Kenta började snickra på trappan när han kom hem från Kyrkbyn.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Flitig som en myra:-)



Ses vi i morgon?

Kram SIL

2008-08-04 @ 11:24:45
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Tessan svarar Nettan

Ja, vi tänkte åka upp och sova över till onsdag. Ni då ?



T

2008-08-04 @ 11:28:24
Postat av: Nettan

Vi också! Har du hört hur det är med N?



SIL

2008-08-04 @ 13:56:47
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0