Lördag 20/12

God Jul gott folk!

Igår eftermiddag åkte Todd,  jag och Jeff och julhandlade i Arninge. Jag blev klar med mina julklappar. Så nu är det bara maten som ska köpas och fixas. Todd hade träning på kvällen och Linn var barnvakt åt kusinerna. Jag lagade/bakade pizza till middag men den blev inte klar förrän straxt efter åtta, precis då Todd kom hem.

I morse åkte Kenta, Todd och Jeff till Näsbyparks tennishall då vår familj har helgjour där idag. Jeff tog med sitt racket ifall det skulle vara några lediga banor. Jag satte fart med tvätt, hästar, städning av spinelnät i stallet, hundpromenad och dammsugning. Nu har precis Linn vaknat och gör mig sällskap i "stora" huset. Vaniljfudgen står på spisen och kokar och jag skall se om jag kan få i mig någon frukost eftersom jag visst glömt bort det. Sedan skall jag koka "tomtegröt" till de lunchsugna som kommer hem efter trettontiden.

Kram på Er !


Kommentarer
Postat av: Nettan

Glad tredje advent!

Kram SIL

2008-12-21 @ 12:02:09
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Nettan

Eh... fjärde menar jag ju....



IQ-SILen

2008-12-21 @ 13:12:12
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0