Lördag 27/12

Igår var vi ute på en långpromenad med hundarna, jag och grabbarna. Det är så vackert nu när det är frostigt och is överallt. Vi hittade en roligt "vatten hål" med is på, Jeff försökte ha hål på isen och Mindy lekte Bambi. På vägen hem träffade Mindy grannvalpen Diva och de tog sin första lekstund tillsammans. När jag kom in efter två timmar ute var jag ordentligt kall om tårna. Sedan bar det av på middag hos mor & far, gott och trevligt.

Nu skall vi åka till SALK och se Todd spela mot en Norrman där. Om Todd vinner har han ytterligare en match i eftermiddag kl 17.00

So long !


Kommentarer
Postat av: Lina



God Fortsättning! Hoppas er julhelg varit skön! själv njuter jag av dagarna med flickorna.



Vet du vilken dag de kommer visa Lilla Sportspegeln från Globen?

2008-12-27 @ 17:19:36
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0