På kurs med "Kurt"

Efter en sen söndagsnatt, klev vi upp i tid för att trötta bege oss till skola mm. Själv går jag en Löneadministrationskurs i två dagar med Nettan inne på Kungsgatan. Roligt, men jag var seg mot slutet vid fyratiden. Forsättning följer imorgon. Väldigt flott med lunch på Golden Hits och ett fikabord som heter DUGA.

Rosse och Petter var så glada att se varandra igen så det skar i hjärtat...
En lååång lat dag i hagen har det varit för dem idag. Kom hem vid sex och då fixade jag och släppte in dem. Sedan var det uppackning av alla hästsaker vi haft i Globen, tvätt mm.

Efter middagen så gjorde jag äntligen klart paketkalendern, som alltid annars har hängt klar den första december när barnen vaknat. De får öppna var tredje dag och varje barn har ett "eget" inslagspapper, så då vet dom vilken dag som är deras. Ja ja, man kan inte vara bäst jämt.. nu fattas det två stycken paket som jag får komplettera med vid tillfälle !

Nu måste jag natta mig själv för "Kurt" hämtar mig halv åtta.


Kommentarer
Postat av: Nettan

"Kurt" här! Har nu äntligen landat, oj vad trött jag är, men vad kul det var. Tack för trevlit sällskap och taxi!



Kram SIL-Kurt

2008-12-02 @ 19:07:36
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0