Godmorgon

Var väldigt segt att vakna denna morgon...Klockan 4 inattt var jag uppe och släppte in Basse som var ute i stormen. Sedan kröp vi ner under täcket så där gosigt som bara katter kan. Somnade om men när jag äntligen steg upp efter typ sjunde signalen från väckarklockan var hon redan tio över sju. Min make klagade på att jag snarkat, inte konstigt man är så torr i munnen då ! Fick skjutsa grabbarna till skolan så de skulle hinna med frukost ordentligt, men dottern smet iväg med bussen. Men nu sitter jag ju här med min tekopp och varvar ner, ska bara släppa ut pållarna snart (allt blev ju lite senare för dem idag oxå). Allt byggskräp som blivit utstädat från Gökbackens Cottage har typ blåst runt överallt så det blir till att ta en städrunda idag.

See you later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0