Torsdag 21/2

Hejsan!

Idag har det varit mycket.

När jag skulle blogga förut blev jag avbruten av mobilen som ringde. De ringde från stallet i Angarn och meddelade att Jane hade trillat av. När de skulle vända om hemåt hade Rosse förtjust lagt på en rökare och Ture var inte sen att hänga på. Stackars Jane hade tappat ena stigbygeln och sedan farit av med ansiktet före i sandslingan. Jeff trillade senare också av Rosse för första gången men inte gjort sig illa. När han fått tag i Rosse så försökte han fånga in Ture men han busade och stack in i skogen då vände Jeff och gick för att söka rätt på Jane, då ville ju inte Ture bli lämnad så han sprang snällt efter och Jeff kunde fånga in honom med. Han är så duktig våran Jeff. De ledde hästarna till stigen och skrittade sedan hem och jag mötte dem på stigen. Det var ingen fara med Jane som tur var men får väl ett ordentligt blåmärke i pannan. 

Kenta tog en långpromenad med Britta och mötte återigen polisen som verkar ha någon övning på torsdagarna på våra vägar.

Tidigare på dagen var jag på Täby Galopp och lunchade med Maggan samtidigt som vi kollade in lunchgaloppen.
Det var trevligt ! Käkade någon laxfärsbiff. Kan Ni tänka Er JAG åt lax....

Till middag hade vi Nettan, Jane och "Timbaland" här. Jag bjöd på hemgjord pizza till allas förtjustning. Vi hade trevligt och löste lite korsord samtidigt som Kenta och jag fixade till sängen. (mest Kenta)

ÄNTLIGEN...

ska jag sova i min egen härliga säng inatt.

image47

Nu är det ju inte just en sån här säng som jag har, men men...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Han är en lite gentleman, Jeff, alltid så omtänksam och redig. Stor kram till honom!

Tack för maten, jag är fortfarande proppmätt... att man alltid ska äta för mycket:-)

Kram!

2008-02-21 @ 21:26:31
URL: http://abvl.blogg.se
Postat av: Lina

Usch, vilken färd. Tur att det gick bra med både Jane och Jeff.

2008-02-21 @ 22:42:37
URL: http://linahallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0