Bion Mamma Mia

Filmen var verkligen jättebra ! "Streepan" är så underbar. Alla Ni som funderar på att se den, gör det !

Igår på kvällen var det som "vanligt", cyckelpromenad på kvällen och en omgång plump efter det. Sedan sängen.

Idag stack Jeff och jag till stallet direkt efter frukost. När Jeff red ut i skogen tog jag en snabbfika hos Staffan & Nettan. Språkade lite med min bror om ett datorkrångel jag har på en av datorerna, och som vanligt är han den rätta att vända sig till. Klockan 11 var ridningen klar och vi var hemma igen 11.15. Nu är det lugnt tills i eftermiddag då vi skall till Norrtälje, Todd har match där cirkus 16.30.

Untill later...





Kommentarer
Postat av: Mamma

Filmen Mamma Mia är tydligen sevärd. Du och Nettan verkar ju helfrälsta. Tyckte Linn om den också?

Pappa och jag måste väl se den så småningom.

Kram,kram.

2008-07-13 @ 19:51:21
Postat av: Anna Vivas

Hej Tessan! Våran Sara är och ser filmen i kväll med en kompis! Den verkar bra, måste se den framöver.

Lite svårt för oss att gå på bio men annars får vi se den på dvd!

2008-07-13 @ 20:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0