Lördagen

Försökt leka "Indian" och smyga upp för att inte väcka de andra i huset. Det blev en sen kväll efter en trevlig och god middag hos min bäste broder. (min enda) Tack för det ! Vi åt gott, drack gott och sedan sjöng vi "Singstar". Inte förrän klockan ett låg vi i våra sängar.

Ännu har inte regnet kommit hit som de hotat med. Igår var vi mest hemmavid. Todd åkte och spelade tennis med en kompis ett par tre timmar. Han och jag åkte och handlade lite på vägen hem. Todd är så juste när vi handlar och hjälper mig så bra. Dels är det tråkigt att handla själv och jobbigt !

Småkusinerna (Tim & Jane) kom över och lekte och badade på eftermiddagen. På förmiddagen då de ännu inte blåst upp och solen värmde ordentligt låg jag och guppade på min luftmadrass, så sköönt ! T o m så skönt att jag slumrade till en stund. (Tur att man inte ramlade av och fick sig en kallsup !)
 
Var förstås på promenad med Moa, hon har redan efter tre dagar med elmoppen, börjat fråga mig om det inte är dags för en promenad snart ! Ibland vill hon sitta en stund mellan mina fötter men det är nog bara för att göra matte glad tänker jag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Elmoppen verkar ha hittat hem till Ditt hjärta! Och Moas också! Måste ge dig en härlig frihet!

2008-07-06 @ 10:00:06
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Nettan

Tack för igår, det var trevligt! :-)

Vi ses om ett par timmar!



Kram SIL

2008-07-06 @ 10:13:32
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0