Ny hyresgäst...

...höll vi på att få idag när denna vackra ödla spatserade in i vardagsrummet !



Tyvärr missade jag det hela då jag var på jobbet.
 När jag kom hem "gick" jag en promenad med Moa
och sedan mockade jag ur stallet med Linns hjälp.
Skall skura, byta tuggade plankor och måla
innan Petter och Rosse skall flytta in igen.

Ringde till "Petter" idag, de skulle kolla på några shettisar i helgen
 så jag får väl lugna mig någon vecka till innan jag hämtar hem honom.

Imorgon blir det ridning på morgonen för på eftermiddagen skall vi
 till Enhörna och hälsa på Maja & Leon, två katter ur vår sista kull
som är jämngamla med Basse och Staffans Yoshi.



Badjävlarna alias Jeff och Jane 14/7



Tim som can swim !

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Till sist vill jag säga GRATTIS till min kusin, Ninia som fyller 30 år idag !

Hurra, hurra, hurra, hurraaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0