Onsdag 23/7

Dagens tennisrapport:

Todd blev 3:a i PS 16 och har gått vidare till semifinal i Herrsingel B samt Pojkdubbeln 16 år som båda ska spelas idag, torsdag. Mycket tjat om det här men jag tycker ju han är så duktig. Min stora kille ! På fredag eller lördag kommer han hem och då får vi fira.

Karlskrona TK

Igår var det mycket bad härhemma, riktigt varmt blev det i solen så jag tror jag badade tio gånger minst. Linn och Jeff också. Försöker lära Jeff att dyka men han har inte riktigt kommit över "tröskeln" än. Jeff har börjat cykla mycket också, först igår var han ute på en tur med Linn. Senare på em/kvällen när Kenta var och hälsade på farmor (vi tänker på dig) så cyklade Jeff och jag och Moa ner till sjön så hon kunde få bada lite oxå. Elmoppen funkade utmärkt på den stigen ner till sjön som är lite bredare. Vi tog vägen över Svista hem men denna gång blev det inget gullande med fölen för Jeff hade bråttom hem, de av pappan utlovade tunnbrödsrullarna hägrade. Och de var goda.

Ska väcka Jeff snart för vi skall åka till Rosse innan det blir för varmt ute, Kungen har fått två vilodagar så idag måste han motineras. Längtar till måndag då jag planerar att ta hem mina shettiskillar, allt blir ju så mycket enklare då.
Sedan blir det bad kan jag tro, och en tur till Danderyd. Och vi väntar ju ivrigt på Todds resultat från dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0