Söndag 20/7

Jeff och jag var iväg till Rosse på "förmiddagen". När vi kom hem badade vi allihopa i poolen. Skönt men kallt eller kanske uppfriskande är rätt beskrivning. Todd ringde och rapporterade sitt resultat i den första matchen i Karlskrona, PS 16, vann med 6-2, 6-1.

Skjutsade Kenta och Jeff till Söderstadion där det skulle kolla på Hammarby VS Örebro.



Bajaren Jeff




Typ 18000 på läktaren...



Laget tackar fansen

Jag åkte förbi ICA på vägen hem och hyrde en film till Linn och mig, Stephen Kings 1408.
Den var spännande men inte så läskig som jag trott. Mer komisk i de "rysliga" scenerna men skådespelarna var bra.



Hämtade grabbarna i Mörby Centrum efter matchen som slutade 1-0 till Hammarby.
Todd förlorade sin match i PS 18 med den äran mot Sveriges 7:e bästa 91:a, 3-6, 3-6.
Idag måndag spelar han fortsättningen i PS 16 samt sin första match i Herrsingel B.
Lycka till !


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk att Todd är så duktig. Hälsa honom.

Kram

2008-07-21 @ 12:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0