"The King and I"

Idag var det hoppträning på morgonen kl 10 försökte få med Linn men hon tyckte det var alldeles för tidigt... Vad säger man, dessa tonårsbarn. I love them. Jeff & Kungen tyckte ialla fall det var en bra ide´. Jane och Simson var oxå med. Min kära svägerska hade med sig fika, vilken bullmamma va ! (Bullmamma är typ det finaste man kan va i mamma väg, bara så Ni vet) Träningen gick bra och jag hade laddat med värstingkameran med "hjortballen" men inte kunde jag få till såna bilder som Kenta kan ändå... (Skit bakom rattarna tror jag) Jeff och Jane är verkligen duktiga och verkar suga i sig från lektionerna från gång till gång. Här är ialla fall några bilder...



Skitt, pommes frites, staket i vägen ...
Kusinerna, dom är verkligen bästisar !



Ett staket till...
Strömhoppning!



Jeff & Kungen



Jane & "Prinsen"



Inte titta ner, Jeff !



Jane & Simson



Hur var banan nu igen ?



Bakifrån



Lille häst, lille häst
sicka skutt du tar
sitter svansen ändå ändå kvar ?



Aaaaaand lift of !



Tjohooo !


Kommentarer
Postat av: Nettan

Skit bakom spakarna? Hihi, men några blev ju bra:-) Är nog bara Kenta som kan ta bilder som... Kenta;-) Men vi får öva lite.



Kram SIL

2008-07-09 @ 21:09:33
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Lina

Åhhh, lyckliga underbara Rosse! Han måste hamnat i paradiset!

2008-07-10 @ 22:32:00
Postat av: Lina

Bara måste kika på bilderna en gång till... Njuter av att veta att Rosse har det så bra hos er och att Jeff kallar honom Kungen. Jag tror att killarna verkligen hittat varandras hjärtan?



Och jag hoppas, hoppas att har många roliga år kvar tillsammans och att tiden med Ross kanske får Jeff att fortsätta med ridningen många år framöver.

2008-07-11 @ 11:44:53
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0