Gökotta !

Vaknade fem av att Moa talade om att jag glömt kastruller på spisen, kanske kunde de vara mat i dem också ? I så fall var det verkligen dags för matte att gå upp och servera henne dem. Behövde ändå gå på toa, städade undan kastrullerna och slängde de överblivna spagettiresterna.. (synd Moa). Sedan upptäckte jag att regnet (äntligen) hänger i luften så då var det bara att pallra sig ut och ta in tvätten, men vad gör väl det, när det är sommar och man bara kan gå rätt ut utan vidare med kläder eller skor, så underbart.  Hoppas det kommer lite regn nu bara, gräsmattan har fått självsprickor av torkan. Hörde även göken när jag var ute, det påminner mig om jag bor på Gökbacken. Östergök är tröstegök...



Kommentarer
Postat av: Nettan

Kom ju nästan tre droppar regn idag på oss som var vid Angarnsjöängen. Hoppas det kommer en rejäl skur i kväll.



Kram SIL

2008-06-10 @ 15:17:59
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0