Sista fredagen i juni...

Jaha, nu har det hänt...

Moa trillade i poolen, hon blev nog mest snopen själv. Som tur var badade Todd så han kunde snabbt ingripa och lyfta upp henne.

När jag låg och solade i godan ro blev det ett väldans liv i fågelholkarna bakom mig...
Findus satt på en av dom, man kan ju fatta att invånarna blev upprörda då. Efter några skällsord och en kastad toffla, klättrade hon förnärmad ner därifrån.

Kenta är ute på ett fotouppdrag och Todd har bakat äppelpaj som står i ugnen. Mums! Ska ta en bit, sedan kommer Nettan och hämtar mig då vi skall till H & M. Jag ska byta några badbrallor åt Kenta och hon skall köpa en present.
Linn väntar på att dom skall uppdatera gymnasieintagningen.



Kommentarer
Postat av: Nettan

Jaha... vi kom och fikade fel dag ser jag ;-)



Nu har jag betalt räkningar, så nu åker jag!



Ses strax Kram SIL

2008-06-27 @ 14:22:25
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det ser ju härligt ut. Lyckliga Ni som har en sådan son.

Hälsa honom kram.

2008-06-27 @ 20:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0