Solig torsdag

Tyvärr fick Todd lämna WO i Marabou Cup då han dras med en envis förkylning. Jag började morgonen med ett uppfriskande morgon dopp för att sedan lata mig i solen en stund. Klockan tio var det frukost för "alla" barn, tycker det är synd att somliga sover bort den fina dagen. Sedan åkte Todd, Jeff och jag på en shoppingrunda.

På eftermiddagen kom småkusinerna över för lek och bad. Staffan och Nettan kom också senare förbi på en slät fika.
Jane, Jeff och Tim cyklade iväg en stund och kom hem efter ett tag med massor av smultron !
Nu har de alla åkt hem för att underhålla en kompis till Nettan. Kenta och Jeff har åkt för att kolla till Ross och handla lite till kvällen.




Kommentarer
Postat av: Nettan

Ska vi shoppa? .-) Tack för igår. Jag fick faktiskt smaka 2 st smultron ;-)



Kram SIL

2008-06-27 @ 13:54:56
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0