Tisdag den 10:e juni

Idag har jag jobbat. Varit hos Rosse, köpt kraftfoder, varit i TC med killarna, Jeff provade elgitarr och Todd behövde en skjorta till avslutningen. Det var så komiskt, när vi åkte från Rosse, svängde Nettan ut med bilen precis framför sedan låg hon före oss hela vägen till Täby, kändes som vi "smög" på henne...
Nu står tjockpannkakan i ugnen och de manliga i huset kollar på fotboll. Fick en stund med kaffekopp (behövs verkligen nu efter den tidiga morgonen) och datortid för mig själv. Å, inget regn kom det !
Ikväll ska man ju kolla på Sverige-Grekland blir min första EM match som jag kollar på.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, ja jag kände mig förföljd! Var och köpte ny elpatron till varmvattenberedaren... 1600 kr,för den pajjade igår... roligt nästan jämnt! Men att köpa ny beredare är kanske lite dyrare... pest eller kolera?



Kram SIL

2008-06-10 @ 19:03:26
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0