Headake

Vaknade i natt med en fruktansvärd huvudvärk, kröp upp och tog en bamyl koffein. Kunde ialla fall somna om och Kenta var snäll och gick upp och fodrade. Jag fick ta två Eaze på morgonen, som Nettan rekommenderat, sedan somnade jag om en stund till. Fick hjälp med utsläppet oxå. Nu har jag suttit i solen en stund och solat ansikte mot den varma husväggen. Nu känns det mest som ett grustag i huvudet... Kom på att jag endast druckit en kopp kaffe igår på morgonen, kan man bli så beroende ?, var ju samma visa i Danmark i sommras när jag hade mitt värsta migrän anfall nånsin.

Jeff och Linn har just gått ut i stallet för att mocka och rida. Linn, stackarn, ska dra ut fler mjölktänder idag.
Och Todd spelar sin dubbelmatch idag vid fyra snåret. Håler tummarna men paret dom möter är topp tio i Sverige.
Men, alla kan ha en dålig dag...
 
Hoppet är det sista som överger människan.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Stackars Tessan! Kanske jag ska bjuda er på middag i kväll så att du slipper slava i köket? Varm kram!

2008-03-27 @ 11:58:08
URL: http://abvl.blogg.se
Postat av: Mamma

Inte trevligt alls med sådan förskräcklig värk.
Hoppas Du har hämtat Dig något.
Puss och Kram!

2008-03-27 @ 19:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0