Morgonpigg ?

Kvart över fem vaknade jag av att Todd satt och åt frukost. Han ville träna tennis innan skolan, skulle möta polarna 06.10 i tennishallen. Så det var bara för Kenta att pallra sig upp. Själv somnade jag om till nästan kl sju.
 
Sedan började mina sedvanliga morgonuppgifter, väcka barnen, fodra hästarna, in och väcka barnen en gång till, se till att de får i sig någon frukost, samt skynda på dem så de hinner ut till bussen 7.30.

Sedan kan jag pusta ut en stund med mitt morgonte, innan hästarna skall ut och jag skall sticka till jobbet.

Have a nice day !


Kommentarer
Postat av: Nettan

Kvart över fem??! Är han rikigt klok han? ;-)

2008-03-11 @ 12:10:35
URL: http://abvl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0