Startat

dagen med ett bad, när jag torkat ska jag ut och fodra. Vaknade av mig själv kl 06, tror att min kropp börjar förbereda sig för sommartiden. Vilket blir härligt, bara två veckor kvar !

Galoppträningen igår gick super, Ross fick ha achennosgrimman och han var så reglerbar för Jeff denna gång, trav där det skulle vara trav, canter (lugn galopp) där de skulle ha det och sedan när de gjorde en provsstart gick det oxå som det skulle, fullt ös ena långsidan när ridläraren sänkte armen och sa RID.
Britta var också väldigt skötsam, mkt lugnare och avspändare. Och Linn kunde njuta denna gång, utan att kämpa som ett djur.

Igår kollade vi förstås på Melodifestivalen som så många andra, jag tycker det var bra.

Nä, på med kläder och ut...

Kommentarer
Postat av: Lina

Så Rosseman har börjat "fatta galoppen" nu!
Jag blir så glad när jag läser om att allt går bra. Det verkar som om killarna börjat hitta varandra riktigt!

2008-03-16 @ 09:34:14
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Nettan

Missade galoppen den här gången, det var tråkigt, men det var mycket att fixa med innan syrrorna kom. Jane var nöjd och glad då hon kom hem så det hade gått bra för henne med.

2008-03-16 @ 11:25:25
URL: http://abvl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0