Tisdag kväll

Efter jobbet idag har jag lagat tvättmaskinen, tvättat, vikt och hängt tvätt, hjälpt Linn och Jeff med hästarna, de var ute en sväng med Ture och Britta, lagat middag, installerat ett program till Kenta på datorn. 
 
Nu softar jag en stund vid datorn, softar förresten, Linn spelar musik i sitt rum (vänster öra) och Jeff spelar guitarhero (höger öra) jag försöker koppla av någonstans i mitten. Lätt va!

Önskar jag kunde göra som hunden, ligga helt utslagen i sackosäcken och sova lugnt i allt oväsen.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja du ibland önskar man att man kunde blir ett djur i stället... här ligger Bigge åter och sover på husses stol... husse ligger och sover i sängen för han ska jobba natt.
Kramelikram!

2008-03-12 @ 16:17:21
URL: http://abvl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0