Evening

Var med Nettan idag och guidade henne genom Hööks, tur att man är expert !
Sedan fick hon vara "prao" i hur man köper kraftfoder (tack för skjutsen dit). Turen avlsutades med matshopping på Coop. Vi struttade runt som två hundraåringar, jag haltare och stelare en vanligt efter helgens eskapader och Nettan, stackarn, har någon nerv i kläm i ryggen.

Hämtade sedan Jeff vid skolan, efter mellis och lite "softning" bytte vi om för stallet. Jeff red Ture och jag körde Rosse, vi tog en härlig tur till Issjön (ca 1 mil framåter), Moa var piggare en vanligt och sprang väl typ dubbelt så långt som hästarna. (Och blev ju destå smutsigare efter alla sina "sump" rundor) Linn tog en egen ridtur med Britta.

Nu har vi ätit middag och pojkarna sparkar lite boll på gräsmattan. Moa är sur för hon har arrest i tvättstugan, jag bara orkade inte duscha av henne idag. Sitter där och gnyr och tror att alla glömt bort henne.

Jag ska nog läsa en av mina braiga böcker jag fått av Carro, Kackerlackorna av Jo Nesbo.

image262

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack för all hjälp och trevligt sällskap. Kram från Stappellisa

2008-05-06 @ 07:00:39
URL: http://abvl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0