Ledig dag

Nåja, jag väntar på hovslagaren som kanske skulle hinna med mig idag efter skoning på galoppen.

Idag har Rosse vilodag. Jeff har fotbollsräning och sedan skall jag till Näsaäng 18.30 för att titta på Todd som ska spela tennismatch. Har farit runt med dammsugaren nu på förmiddagen och kört tvättmaskinen. Dom säger ju att det bara ska vara molnigt men inget regn.. Vi får väl se.

Imorgon kommer Bosco och ska sova över, pappa och mamma ska på någon tågjubileumsresa med tågklubben på lördag.

Nej, nu måste jag surfa lite...





Kommentarer
Postat av: Nettan

Du är duktig du:-) Har en maskin handdukar kvar sen är det i det närmaste tomt i tvättkorgarna... för den här gången.

Har du tid i morgon att handla lite? I så fall får man åka nya bilen då? ;-)



PoK SIL

2008-05-22 @ 11:20:44
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Lina

Är det på söndag Rosse skall på hopptävling? I så fall önskar jag killarna lycka till!

2008-05-22 @ 19:31:52
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0