Söndag 18/5

Iskallt, blåst och regn. Svårt att tänka sig värmen som var förra söndagen..

Todd stack tidigt till SALK för att kolla på kompisen A som spelade match, sedan skulle han åka med honom hem och träna tennis mm. Jeff och jag skjutsade Linn till Täby Centrum som skulle kolla på Amanda Jensen. Jeff och jag kollade på Musikpunkten, då Jeff håller på och spar till en elgitarr. Sedan skjutsade jag honom till Janes kalas.  Tog med Staffans släpkärra hem som de fyllt med ved till oss. Jag kollade på en film den stunden Jeff var på kalaset, The Queen med Helen Mirren, hon är en sån bra skådespelerska. Nu har Jeff och jag fixat stallet och tagit in kusarna.



Amanda & Linn 18/5-2008

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vem i hela friden är Amanda J? En okunnig gammal

mormor.

Kram i alla fall.

2008-05-19 @ 09:46:33
Postat av: Tessan

Hon kom tvåa i Idol 2007...

2008-05-19 @ 11:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0