Fredag 7/11

Godmorgon!

Idag hann alla barnen i tid till skolbussen, har varit lite si och så med det den här veckan. Todd fick sin jacka igår, en jättefin som de hittade på Intersport. Jag skall köra Rosse idag men jag väntar nog till eftermiddagen då det kanske är lite varmare ute ialla fall.

Jeff blir hämtad av mormor idag då de skall åka en sväng till Arninge och fika med Jeffs favorit, dammsugare. Innan dess kommer mamma hit med Sally så hon och Mindy får leka en stund, det var ju ett tag sedan nu.

Todd har tennismatch i Norrtälje ikväll halv sex, så jag får tillbringa början av fredagskvällen i en tennishall, det är så kul att se Todd spela.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack! Folksam hade ju en försäkring som kostade 700 kr för ett helt år och inte behövde man id-märka.



Nu drar jag till Arninge och apoteket, kom efter 10.30 så kan vi ta en fika. Kram SIL

2008-11-07 @ 09:27:56
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0