Måndag 24/11

Nu har det snöat med ett par korta uppehåll sedan igår kväll. Hästarna har fått komma in tidigt idag för de tyckte verkligen det var onödigt att överhuvud taget röra på sig i snöfallet, varför stå ute när man vara i stallet och mumsa hö ? Mindy fullkomligen "simmar" fram i snön. Och själv får man pulsa i en halvmeter så gott det går.

Jag gav mig ialla fall iväg till Arninge för att handla lite, det är så skönt med fyrhjulsdriven bil, fattar inte att jag klarat mig utan det tidigare ! Linn ringde nyss och ville bli hämtad för nästan alla bussar är inställda. Kenta plockar upp henne när han släppt av Todd vid tennisklubben.

Jeff invigde sin nya fina adidas overall idag på tennisen.

      

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tycker de flesta bloggar laggar lite till och från just nu... de kanske inte tål snö?!



Kram SIL

2008-11-24 @ 20:21:05
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0