Mera fredag

Tog mig i kragen och körde Rosse på förmiddagen ialla fall. Kallt och friskt men vackert. Moa tyckte det var skönt med en "riktig" promenad utan valpsällskap. Ross är så trevlig att köra och jag frågar mig alltid när jag gett mig iväg -Varför gör jag inte det här oftare ? Mockade och gjorde klart stallet innan jag drog vidare till Nettan på fika och det blev även en liten lunch där med trevligt sällskap.

Tennismatchen blev flyttad till söndag så det blir en lugn hemmakväll denna fredag.
 
Sally och mamma har precis åkt härifrån efter en halvtimmes ihärdigt lekande av nu två slutkörda valpar.



Mindy & Sally





Ta fatt runt lekstugan



Ett varv till...



Många varv blev det..



Attack !





Mindy är snabb som en vessla...



Måste vila...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha de är ju för härliga de där två små busarna. Chewie spelade fotboll med mig och Nikki, så han är rätt trött han med.



Tack för sällskap idag.

Kram SILen

2008-11-07 @ 16:02:48
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh, det var så läääänge sen jag körde Rosse nu, flera år sen faktiskt. Vet hur kul han är att köra, världens bästa shettis!

2008-11-07 @ 18:56:01
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Maggan

Ni kommer väl till Halloweenhoppningen idag?

Första start 14.00.

2008-11-08 @ 07:31:27
Postat av: Ia Rask

Hej, vad fina dom är. Sally verkar ha lite mer päls än Mindy. Går det bra för Sally, sköter hon sig ? Här mår vi alla bra, har gått på kurs, så det har varit kort om tid för mig själv, kramar Ia

2008-11-10 @ 18:56:38
Postat av: Tessan till Ia

Hej Ia!

Ja, Sally har rikligare pälsväxt än Mindy. Mindy är nog lite mittemellan en som är svart och mamman i pälsen. Hoppas det var en bra kurs. Har du något tips på någon utställning där man kan se lite vuxna corgisar på rimligt avstånd? Det går bra med Sally. Hon är nästan rumsren nu, mer än man kan säga om Mindy men vi är nog lite "latare" än mamma på att passa henne. Skiit happens...



Må gott/Tessan

2008-11-11 @ 11:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0