Onsdag 5/11

Trevligt på jobbet idag med shopping och så träffade vi bror med fru på lunchen. Det blev en titt på Hööks med flera hästaffärrer i Bredden då svägerskan behövde hjälp med en sak...
Det är ju alltid lika kul med hästsaker, tittade även på ett nytt halsband till Mindy men det fanns inte i den storleken jag ville ha.

Nu har jag lurat ut Kenta att byta till vinterdäck på min bil, stackarn, men det är ju "tyvärr" inget jobb för mig längre. Passade på att mocka och fixa stallet när jag var behjälplig med domkraft mm, sedan blev jag bortjagad. Så nu blev det en kopp kaffe vid datorn innan Jeff och jag skall ute och fixa Rosse för lektionen.

Smsade lite med Carro, inget att rapportera fast jag sovit dåligt i natt.. Hon skulle ner och städa källaren, bara en sån sak kan ju få en att undra.

Kram på Er och glöm inte reflexerna i höstmörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0