Onsdagen 15/10

Jeff hade dressyr lektion, det gick jättebra, fick till två hyfsade framdelsvändingar bl a. Många tränar ju inför dressyrtävlingen och ridborgarmärkestagningen som klubben skall ha på söndag.

Jag skyndade mig hem för att hämta Todd till hans match som denna gång spelades i Edsbergshallen. Det gick bra, mötte en bra kille från Team Stockholm och förlorade efter bra spel och kämpande mot denne segervane vänsterhänte spelare, med siffrorna 4-6, 4-6. Kära Mor & Far tog en kvällsutflykt och sällskapade med mig som publik, trevligt. Nästa tennisturnering blir i Åkersberga, Drosbakken Cup, i samband med höstlovet.

Kenta mötte Jeff och Ross i skogen, det börjar bli hiskligt mörkt nu på kvällarna, och hjälpte honom att "natta" stallet. Kenta blev sedan hämtad (och lämnad) av svägerskan för kvällens fotbollsföräldramöte.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Var bara trevligt med lite sällskap, jag åker ju i alla fall förbi er, då är det väl klart att man ska hjälpas åt.



Kram

2008-10-16 @ 15:36:17
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0