Onsdagen 8/10

Var på jobbet, åt trevlig lunch på Taco Bar i Mörby då vi ändå skulle iväg på bankärenden. Oftast äter vi ju kall soppa (fil) och smörgås till lunch så det är ju alltid lite extra festligt när vi äter ute. Men som vanligt var jag oförberedd och hade "Bonna" kläder på mig (mjukisbrallor och fleece).

När jag kom hem så hjälpte Jeff mig och hämtade in Rosse så jag kunde köra en tur. Kollade med Linn och det passade med hennes buss så hon klev av vid Gillinge och fick åka häst och vagn hem på sandvägarna i skogen. De Ni, är inte alla förunnat att bli hämtade med "hästdroska".

Jeff hade match mot klubbens 97 tjejer och de hade samling redan 17.15 så därför blev det ingen ridlektion denna onsdag för ekipaget. Matchen spelades i fyra halvlekar som varade en kvart var. Det blev till sist seger till Jeff´s lag med 3-2, efter en evig tid och stelfrusen mamma. Kenta hann både titta lite på matchen samt med ett möte om Todds Cypern resa med fotbollsniorna i vår.


Kommentarer
Postat av: Nettan

De spelade ju riktigt bra, killarna. Tur att man hade sällskap och fick hjälp av Jeff att äta upp tunnbrödsrullen;-)



Kram från en annan stelfrusen morsa

2008-10-09 @ 08:33:39
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0