Tidig lördag

Tidigt vaknade jag och kände att det var lika bra att gå upp. Har fodrat och släppt ut hästarna, mockat, gått en kortis med hundarna. Varit och handlat i Arninge, mat på Willys och pastasallad på MM. Så skönt att vara där när de öppnar då är man nästan ensam... Pastasalladen skall Linn och jag ha med oss ikväll när vi skall fara med Vikingline till Åland, Linns idoler E.M.D skall uppträda. Så jag har "offrat" mig för att följa med. Har också fixat en lista över skötselråd för djuren till grabbarna. Nu skall jag bara packa lite och sedan är det klart för resan. Jeff har galoppkurs idag som jag hinner kolla på innan vi åker. Todd har seriematch ikväll i hallen men den missar jag tyvärr.

Ha de gött !

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas ni har kul!!!



Kram SIL

2008-10-18 @ 18:59:29
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0