Inga älgar i sikte

Tänkte jag skulle slå ihop älgfotografering och kantarelljakt men det enda jag fann var färsk älgdynga! Jag och Mindy blev slut av den korta promenaden i den eländiga terrängen men Moa studsade runt likt en antilop i den snåriga terrängen. Hittade flera älglegor också, jag undrar vad jag gjort om jag mött en älg där, lagt benen på ryggen, not...ibland kommer eftertänksamheten i efterskott...

När vi elmoppat oss hem, gjorde jag en kantarellsoppa av de svamparna jag hittade igår samt att en bulldeg står på jäsning (så nu vet du det, Linn). Slappar benen en stund vid datorn och stör Nettan på jobbet med MSN.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Bara trevligt att bli störd;-) Fick klart två bokslut idag go me:-)

Bara 2 kvar, men de är ingen pank med än. Ska boka ikapp mammas i dagarna. Vi ska förresten sälja på loppis på söndag (på Täby), ska du med? Har inte så jättemycket men mamma vill försöka sälja smycken.



Bullar lät gott... fast som tur är hinner jag inte baka idag;-)



Kram SIL

2008-09-18 @ 15:08:48
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0