Senil varning på onsdagen

Ååå, jag har så mycket i huvudet nu, hade förberett mig hela dagen på föräldramötet igår, och så glömmer jag bort det ! Tur jag har en ordentlig svägerska så jag kunde få rapport från mötet ialla fall. Körde Rosse på förmiddagen för Jeff hade fotbollsträning på eftermiddagen. Var länge sedan så det var härligt att komma ut i skog och mark. Moa tyckte att det verkligen var på tiden...

Förebereder inför Todds födelsedag imorgon. Handlade igår och idag har jag bakat början till två "Anders" tårtor. Det är någon sorts marängbotten med mandel och sedan hemgjord vaniljkräm på sedan toppar man med grädde och mandelspån. Dom blir godast om man förbereder steg ett och två och sedan fryser in dom ett tag har jag upptäckt. Anders var en kollega jag hade på banken som både sydde gardiner och lagade god mat, det är därför jag kallar den så...Var säkert tio år i sedan som jag bjöd på den sist !

Kenta har byggt en ny säng till lilla Mindy !



Fin va ?

Jag har sprungit runt och ordnat inför den nya familjemedlemmen idag. Och Moa verkar helt uttråkad. Flyttar mat och vatten skålar hit och dit, sängar flyttas runt, diskas och torkas...

Gäsp !



Men okej då, jag kan väl prova den nya sängen ialla fall !



Nu sak jag fixa vaniljkrämen. Ha en underbar fredag !


Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, undrar vad Moa ska tycka om en liten 'odräglig' valp som brer ut sig;-)



Låter som en utmärkt god tårta, tur att man tackat ja;-)



Kramis

2008-09-05 @ 12:04:20
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Lina

Förstår att ni längtar efter lilla Mindy nu!

2008-09-05 @ 21:21:05
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0