2009-04-14

Det blev ju sol på eftermiddagen idag också !

Efter jobbet hämtade jag upp Jeff vid Granby där han stigit av skolbussen. Tog en elmoppepromenad med hundarna, lite väg och lite på ängen där de torkat upp, där kunde ju Mindy får vara lös också.

Todd ringde nyss, de hade fått WO på matchen ikväll för en av motståndarna hade fått magsjuka, blää. Men kul för "våra" grabbar då det får stanna ytterligare en dag och spela match imorgon kväll istället. Anton har även gått vidare i singelklassen. Kenta har varit och pratat med skolan idag och förklarat läget.

Nyss åt vi blåbärspaj (jag tog en liten bit) som jag gjort till mellis innan fotbollsträningen som maken och sonen är på nu. Improviserade lite och den blev superbra.

Skall softa lite innan jag går och fixar stallet, idag har Kungen fått en vilodag.

Här kan man se lottning och resultat i dubbeln:
GLTK - junior SM 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0