2009-04-15

Tjihoo, Jeff och laget vann sin första match i S:t EriksCupen för säsongen med 4-2 på bortaplan, Lidingö. Härligt att starta serien med en trepoängare ! Grattis alla duktiga killar och "supercoachen".



När jag pratade i telefonen med Kenta började Mindy bete sig så underligt, hoppade och småskällde mot mitt ben, tills det gick upp ett Liljeholmens för mig... ...hon ville också prata med husse! Kloka lilla hund, jag menar hur kan hon höra det, man slutar aldrig att förundras över hur smarta djuren är. Jo förresten, hon fick naturligtvis tala med sin husse...

Todd ringde i halvpanik, pengarna är slut.. Det var ju för sent att fixa en överföring så han har dem ikväll på sitt konto. Ringde och fick tag på en jättetrevlig tjej i receptionen på hans hotell. Hon fixade så han kunde få lite cash från mitt visakort. Nu håller vi tummarna för hans match ikväll så han kan vara kvar och sätta sprätt på lite mera stålars...

Linn har fått en rejäl förkylning efter sin febertopp i helgen. Hoppas hon blir helt frisk snart. Är så jobbigt att gå och vara småhängig hela tiden.

Nu kommer dagens mattjat:
Ost och skinkpaj med resterna av tomat-, fetaost-, kikärtssalladen i, mumsigt + ett STORT glas tea !

Over and out

Kommentarer
Postat av: Nettan

Stackars Todd, men vad skönt att det löste sig! Han är ju så duktig. Och killarna var duktiga på fotbollen idag, kul!! Andra gången "Supercoachen" leder laget till seger:-)



Kram Fryslorten

2009-04-15 @ 19:26:37
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Marie

Mums, det är bra att du uppdaterar oss om vad ni äter, jag får bra ideer emellanåt så det får du inte sluta med...

Visa är en bra uppfinning...

2009-04-15 @ 19:48:43
URL: http://www.kennelceciklas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0