2009-04-16

Kallt...

Önskar få tillbaka samma väder som det var i påskhlegen, tack.

Todd kommer hem i eftermiddag, de förlorade dubbeln igår tyvärr. Men det ska bli skönt att han kommer hem efter en vecka i Götet. Man vill ju helst ha alla sina "kycklingar under vingarna".

Mindy har tagit över Moas roll av väckning på mornarna, halv sex tycker hon är en bra tid att vi går upp...
Då får hon komma ut på linan tills jag har klätt på mig och plockat iordning lite inomhus. Sedan fodrar vi i stallet och efter det blir det en elmoppepromenad ner till Grandalen. Vi är inne igen mellan halv sju och sju och då är det dags att börja väcka telningarna. Jag har ju alltid varit en morgonmänniska så för det mesta är det ju skönare att vakna till en hunds små uppmärksamhetstrix än en tjutande väckarklocka.

Har en förhoppning om att det skall bli lite varmare i eftermidag då jag har tänkt köra en tur med Rosse.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt att få hem Todd förstår jag, men synd att de förlorade.



Har gått med i viktklubb nu efter tjat från morsan, men jag kan inte hitta dig?



Kram gasbollen

2009-04-16 @ 19:35:38
Postat av: Nettan

Ja, man kan gå in på sök medlem. Jag använder bara Nettan som smeknamn. Man kan nog dela recept mm. Ska lägga in ett på ett spännande bröd som jag fick av min mor och se vad en skiva ger för kalorier.



Har du tråkigt idag och är sugen på en kopp te så vet du var jag bor;-)

Kram!

2009-04-17 @ 08:17:29
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Nettan

Vallentuna och ålder kanske 28.... eh jag menar 36;-)

Jag hittade dig nu i alla fall.

Kram

2009-04-17 @ 08:39:25
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0