2009-04-23

Idag kommer härliga Carro och lille Melwin hit, skall fixa något gott till lunch.

Det verkar som om det skall bli lite sol idag, hoppas !

Igår var det dressyrlektion för Jeff & Ross, det gick jättebra, Rosse var hur lydig som helst, hmm.. Han trivs med sin pojke. Har börjat planera sommarhagen, kan ju inte ha dem på vallen längre pga av Petters fång i höstas så det blir en liten mysig hage med mest skog i år. Det blir ialla fall något annat än bara vinterhagen för dem så då kanske de känner att de är lite fria ialla fall... Vi får se hur det går, ev. får stackars Petter ha en munkorg på sig för att begränsa intaget. De kommer ju absolut inte få gå där dygnet om ialla fall. Min "gamla" hederliga veterinär som jag har haft i alla år här är äntligen tillbaka från sin tjänst vid Flyinge, har inte haft någon som jag har haft bra kontakt med under hennes uppehåll här, så nu känns allt tryggt igen. 

Kommentarer
Postat av: Nettan

HÄLSA!!



Kram SIL

2009-04-23 @ 12:55:13
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror att kärleken & samspelet mellan Jeff & Ross är väldigt ömsesidigt... Kram!

2009-04-23 @ 16:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0