Måndag 27/4

Har varit på Toyota nu och lämnat in bilskrället, förhoppningsvis får jag den innan helgen...
Vi skall ju till Hufvudsta på fredag då det är Allsvenskahoppning för Jeff och Jane samt övriga från Täby Galopps Ponnyklubb, får gama på Nettans bil i annat fall.

Mindy har slutat löpa nu vilket är skönt så man inte behöver ha henne bunden hela tiden. Har försökt fixa staketet mot asfaltsvägen så hon inte skall gå ut där mer. Vi får se om det räcker eller måste lappas mera.

I eftermiddag är det tennis som gäller för Jeff så jag skall ge mig ut på en körtur tänkte jag, hoppas innerligt att dom är klara med träden på rakbanan snart.

Har lite tvättdag idag vilket passar i detta braiga torkväder.

Imorgon skall det bli 23 grader sägs det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0