Fredag 28/8

Mulet men inget regn än i sikte...

Dubbeln var en rolig match igår att titta på, de vann den med 6-3, 6-4, så nu blir det en ny dubbel ikväll kl 17.30. Det var en väldig trafik när vi åkte dit igår bara, men man sitter ju inte så ofta i köer så jag skall inte klaga.

Linn var hemma och skötte sin förkylning hela dagen. Efter Täby Galopp lunchen, som var trevlig, hämtade jag Jeff som jag lovat att skjutsa till Arninge för han skulle kolla på fiskedrag. Sedan hade han och Kenta fotbollsträning framåt kvällningen. Todd och jag var hemma igen vid halv åtta (inga köer hemåt), då käkade vi spagetti och köttfärssås.

Vår altan blir invaderad av flygmyror på kvällarna och nu på morgonen ligger det döda myror i drivor på altan och vid poolkanten, ganska äckligt faktiskt!

Idag skall jag roa mig med att packa och handla matsäck inför Norgeresan. Sedan blir det hoppträning ikväll för Kungen och hans Riddare.


Kommentarer
Postat av: Carro

HEJA JEFF O ROSSEMANNEN!!!



Krama om dom båda från mig och lycka till!!!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM FRÅN CARRO!

2009-08-28 @ 15:13:30
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0