Da´n före da´n före doppareda´n

- 13 grader och det bet rejält i näsan kl 06.00 då det var fodring och hundpromenad.

Det var en spännande och rolig match som Todd spelade igår, han spelade suveränt bra men fick ändå nöja sig med ett tredjepris, 4-6, 3-6. Bättre "före" att köra i till och från Uppsala än dagen innan. Har nu kommit igenom halva "Fyrvaktarn" som jag läser nu, då det ibland blir mycket väntan innan matcherna kommer igång.

Kusin vitamin Tim sover över här då föräldrarna ätit julbord på Ulriksdal med arbetskollegorna på SIBEK. Kidsen har det ju så roligt med all snö!

Var ingen höjdare att handla julklappar med Jeff igår, men det borde jag förstått, halvvägs till Täbban tröttnade jag på alla bilar som skulle dit och vi vände och åkte till Arninge istället, där var det något bättre och sonen blev nog nöjd ändå med sina inköp.

Idag skall jag jobba och sedan handla mat till jul. Kenta skall barnvakta Melwin. Imorgon åker vi till Vällingby för att fira "Lilljulafton".

Ta det lugnt, snart kommer jultomten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0