Fredag 13/2

Tennisen var spännande och underhållande. De började med dubbeln och vann till slut med 2-1 i set. Sedan körde de singlarna samtidigt så man fick försöka följa två matcher på en gång. Todd vann sin singel med  6-2, 6-2 , men Anton fick se sig besegrad efter supertiebreak. Totalt vann de ju och spelar nästa onsdag forsättningen på denna turnering, duktiga mot ett år äldre grabbar tycker jag.

Idag kommer Carro och Melwin hit på fika så jag skall baka något gott snart. Får försöka trängas och samsas med Kenta i köket som nog bakar tårta till imorgon...
 


"Fullbokat på matstället"


Mindy har en fin boll


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hälsa Carro och Melwin! Jasså Kenta bakar tårta, jag undrar varför ;-)



Vi ses i morgon?



PoK SIL

2009-02-13 @ 08:53:45
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej :) Diva skulle bli jätteglad om hon fick ett rexlefhalsband ! Vad snällt att du frågade ! :)Tänkte fråga Linn här någon kväll eftermiddag om hon vill gå en promenad med mindy tillsammans med mig och diva, kan pröva reflexhalsbandet då :) Ska bara försöka bli kvitt med förkylningen först! :)

2009-02-13 @ 12:35:39
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0